|
|
Kurumlarda üst yönetimlerin hayallerini, hedeflerini ve stratejilerini; |
|
 |
Çalışanlara kadar indirmek,
|
|
 |
Çalışanlara öğretmek,
|
|
 |
Çalışanların hayata geçirmesini sağlamak. |
|
|
Kurumların yönetici ve çalışanlarına; |
|
 |
İş yerinde ruhsal, zihinsel, duygusal ve fiziksel boyutlarda tatmin olmalarını sağlayacak metodolojiler öğretmek,
|
|
 |
Dünya standartlarında yetkinliğe ulaşmalarını, daha girişimci olmalarını ve organizasyonel farkındalığa sahip olmalarını sağlayacak yöntemler göstermek, |
|
Kurumların; |
|
 |
İşe katkıda bulunan daha bağlı çalışanlara sahip olmalarını,
|
|
 |
Değeri artan daha bağlı müşteri portföyü geliştirmelerini,
|
|
 |
Karlılıklarını artırmalarını, sürdürülebilir biçimde büyümelerini ve değerlerini artırmalarını doğrudan destekleyecek bir yaklaşımı, kurumların İK bölümleri ile birlikte devreye almak ve bunun için yapılan yatırımın geri dönüşünü göstermek.
|
|
|
|
|