Zafer Yolu Deneyimi Hikayeleri  
 
 
Kurumda Değerlerin Hayata Geçirilmesi
Bayiler İçin Satış Akademisi Uygulaması
B2B Satış Performansının Geliştirilmesi
Çalışan Sirkülasyonunun Düşürülmesi
B2B Satış Takımı İle Pazar Payının Artması
B2C Satış Performansının Geliştirilmesi
Temel ve Yönetim Yetkinliklerinin İçselleştirilmesi
İlaç Sektöründe Hayata Geçen Değerler
Ambalaj Sektöründe Hedef Bazlı Satış Sistemi Kurulumu
Perakende Sektöründe Etkin Satış Yönetimi
 


İLAÇ SEKTÖRÜNDE YER ALAN BİR KURUMDA DEĞERLERİN HAYATA GEÇİRİLMESİ

İşle İlgili Yakalanacak Fırsat - Çözülecek Problem
OTC sektöründe Türkiye’nin öncü firmalarından birisi, kurum kimliğini ve konumlandırmasını güzden geçirmiş, kurum misyon, vizyon ve değerlerini buna göre yapılandırmıştır. Kurum yönetimi, iş yapış şeklini ve organizasyonunu bu yeni yapıya göre kurgulamak ve bu yapıyı çalışanlarına öğretmeyi amaçlamaktaydı.

Zafer Yolu Deneyimi Modeliyle Üretilen Çözüm
UNITED danışmanı, önce kurumun üst yönetimi ile kurumun misyonunu, değerlerini ve 5 yıllık vizyonunu gözden geçirdi. Yapılan tespitler ve kurum ihtiyaçları doğrultusunda, aşağıdaki etaplar hayata geçirildi.

  Söz konusu vizyonu gerçekleştirecek iş süreçleri belirlendi

  Kurumun İDEAL MÜŞTERİ PROFİLİ tanımlanarak, bu müşterinin ihtiyaçlarını karşılayacak çalışma sistemi ve iş akışları detaylandırıldı.

  Süreçleri yerine getirecek çalışma grupları (departmanlar) belirlendi ve görev tanımları hazırlandı:   

  Çalışanların iş süreçlerini kurum değerlerine uygun bir şekilde yerine getirmeleri için izlemeleri gereken yol haritası olan ”örnek davranış”lar belirlendi.

  Ortaya çıkan tüm materyeli eğitim formatına dökerek çalışanlara aktarıldı. Bu kapsamda, katılımcılar yeni dönemde faaliyet gösterecekleri görev tanımları ve iş süreçlerini analiz ettiler. Ayrıca bu süreçleri hayata geçirirken hangi örnek davranışların gösterilmesi gerektiğinin tartışıldığı oturumlar oluşturuldu. Uygulama sırasında karşılaşılacak sorunlarla nasıl başa çıkılacağına dair yöntemler belirlendi ve hazırlanan egzersizler ile bu konuda antreman yapma fırsatı buldurlar.

  Öte yandan, yapılan tüm çalışmaların günlük iş hayatına aktarılması ve bu alanda gösterilen performansın artırılması amacıyla ”İş Başında Süpervizyon ve Koçluk” sistemi geliştirildi. Programda aktarılan tüm yetkinlikler check list’ler haline getirildi. Her seviyeden çalışan, bir üst düzey yöneticisi tarafından bu liste üzerinden değerlendirilerek performans koçluğu ile yönlendirildi.
 
Kurumun Elde Ettiği Sonuç
1 senesini tamamlamış olan öğrenim ve gelişim programları sayesinde kurumun misyonu, vizyonu tüm çalışanlar tarafından net bir şekilde anlaşılmış ve hedef bütünlüğü sağlanmıştır. Ayrıca iş hedeflerini yerine getirirken kullanılacak stratejiler için gereken altyapı ve bu stratejileri hayata geçirecek kadro için yol haritası kurum sisteminde çalışma metodu olarak yer almıştır. Örnek davranışlar sayesinde her çalışan, hangi adımları ne şekilde atması gerektiği konusunda bireysel tercihler yerine kurumsal bir yaklaşım kazanmıştır. Yöneticilerin uyguladığı performans koçluğu sayesinde, örnek davranışların alışkanlık haline getirilmesi sistematik hale gelmiş, olumlu örnekler başarı hikayeleri, gelişim alanları ise ilerleme fırsatı olarak değerlendirilmeye başlamıştır.
     
 
 
  E-BÜLTEN
Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin E-bülten Listemize Kaydolun...
 
KURUMSAL
Misyonumuz
Değerlerimiz
Vizyonumuz
Müşteri Profili
 
ZAFER YOLU
Kazanan Çalışandan Kazanan Kuruma Yolculuk
Çalışanın Potansiyeli Performansa Dönüyor mu?
Neden Zafer Yolu Deneyimi?
Zafer Yolu Deneyimi Nasıl Yaşanır?
Zafer Yolu Deneyimi Yaşamak İçin Ne Yapılmalıdır?
ROLI
 
ONLINE KATALOG
Katalog İçin Tıklayınız...
İLETİŞİM
Bize Ulaşın...
 
 
 
BİZİ TAKİP EDİN
   
 
 
Copyright © 2015 Tüm hakları United ' a aittir. Pikare 2015